Wózki hotelowe

0
99
Rate this post

Wózki i stoły

Wózki hotelowe stosowane są przede wszystkim w części mieszkalnej hotelu. Rozróżniamy kilka rodzajów wózków hotelowych: wózki stosowane w piętrowej służbie porządkowej, wózki do transportu odzieży, wózki do transportu bagaży, wózki lub pojemniki do brudnej bielizny, wózki – pojemniki na odpady oraz wózki kelnerskie, które wykorzystywane są w gastronomii.

Wózki kelnerskie to przede wszystkim wózek śniadaniowy, który jest jednocześnie stolikiem oraz wózkiem kelnerskim składanym. Wózki bagażowe, również składane, przeznaczone są do przewozu walizek oraz odzieży w pozycji wiszącej. Wózki hotelowe do obsługi pięter to wózki etażowe z przystawkami do różnych akcesoriów ułatwiające sprzątanie, rozwożenie akcesoriów, czystej pościeli. Wózki hotelowe na brudną pościel są również składane ze specjalnymi workami o różnych rozmiarach. Wózki hotelowe półkowe z wymiennymi pojemnikami produkowane są specjalnie na potrzeby hoteli, które organizują spotkania konferencyjne, a także dla innych jednostek, gdzie istnieje potrzeba przewozu dużej ilości dokumentów, folderów, ulotek, czasopism itp.

Personel na piętrach pracuje zazwyczaj tak, aby był niewidoczny dla gości. Jednak do pracy w dużej mierze ważne jest dobre samopoczucie przebywających w hotelu gości. Wózki kelnerskie i hotelowe wspomagają obsługę pokoi, ponieważ są skutecznie i nie rzucają się w oczy oraz znacznie ułatwiają wykonywanie codziennych prac. Wózek kelnerski wyposażony jest w cztery gumowe kółka, która zapewniają bezpieczny transport napojów i potraw. Gumowe kółka obracają się bezszelestnie i gwarantują stabilną pozycję podczas postoju wózka kelnerskiego. Preferuje się konstrukcje ze stali szlachetnej, które są niezwykle lekkie i higieniczne w obsłudze i czyszczeniu. Wózek kelnerski charakteryzuje się wysoką jakością wykonania, są ekstremalnie wytrzymałe i odporne na przeciążenia. Funkcjonalne, oszczędne i łatwe w obsłudze wózki hotelowe ułatwiają pracę personelu, a także pomagają przy spełnianiu wysokich wymagań gości hotelowych i ich oczekiwań.